тільки в онлайн

Керування доставкою страв

04

Новий

Конфігурація об'єктів обліку системи доставки страв D2delivery вбудована в загальний конфігуратор ситеми D2 у вигляді окремої гілки налаштувань. Адреси доставки можуть бути введені вручну, або експортовані з відкритих джерел (у базовій поставці системи присутнє всі адреси м. Києва). Менеджер системи групує адреси доставки по зонах, пов'язуючи їх з торговими точками - місцями виробництва замовлень. Завдяки такому підходу система автоматично запропонує оператору Call Сetnre відправити замовлення найближчим до адреси замовника виробництво.  Меню доставки може не збігатися з меню локальної точки, де виконується замовлення, як по змісту, так і за цінами. Кожна страва доставки пов'язується з відповідною йому кухнею приготування.

Основним програмним модулем системи D2delivery є робоче місце оператора Call Centre. Приймаючи замовлення по телефону, оператор заповнює необхідні поля форми реєстрації заявки. Завдяки реєстрації повної історії обслуговування клієнтів доставки, багато полів заповнюються автоматично, знімаючи навантаження з оператора. Наприклад, опратору досить ввести тільки номер телефону клієнта, щоб отримати повні відомості про нього та призначити найбільш зручну точку виробництва замовлення.

Оператору Call Centre надається можливість оперативно відстежувати всі етапи виконання замовлення. Ця інформація дозволяє оператору в будь-який момент достовірно відповістити на запитання клієнта про хід виконання його замовлення.   

Реєструючи замовлення, оператор Call Centre вибирає страви з окремого меню доставки, раніше сконфігурованого менеджером системи. Після остаточного узгодження з клієнтом змісту замовлення, його вартості, адреси доставки і т.п., оператор відправляє замовлення у найближче до адреси клієнта виробництво. 

У той момент, коли оператор Call Centre відправив замовлення у виробництво, на кухнях закладу з'являються роздруківки з завданням на приготування відповідних страв. За тексту роздруківок кухареві нескладно відокремити замовлення на доставку від поточних замовлень гостей закладу.

Одночасно з роздрукуванням кухонних замовлень генерується зведений документ, у якому вказано вміст всього замовлення, адресу доставки та інша корисна для експедитора інформація. Після виконання доставки цей документ залишається на зберіганні у експедитора.  До підготовлених на доставку страв прикладається роздруківка, яка залишиться у клієнта. Якщо фіскалізація замовлення була здійснена ще до передачі його в доставку, цей документ замінюється фіскальним чеком.

Передаючи страви замовлення клієнтові, експедитор просить його розписатися на звороті цього документа. Повернену в касу виручку експедитор супроводжує подібними документами, які є підставою для фіскалізації замовлення (якщо попередня фіскалізація не здійснювалася). 

Всі події, пов'язані з приготуванням і доставкою замовлення реєструються в журналі "Історія замовлення". Журнал дає можливість проаналізувати виконання кожного замовлення, переглянути його вміст, знайти причину проблем, що виникли під час виконання замовлення.