тільки в онлайн

PM офіціанта / бармена

601

Новий

D2waiter - робоче місце офіціанта / бармена  системи автоматизації ресторанного бізнесу D2RESTAURANT.
 

Легкий та зрозумілий інтерфейс користувача, орієтнований на сенсорне керування, дозволяє оволодіти головними навичками реєстрації замовлень на протязі години. Передбачена можливість вибору страв із переліку, пошук по коду, привласнення стравам зображень, швидкий доступ до популярних страв.

Окреме меню послуг дозволяє додати в замовлення як звичайні послуги, так і послуги, що підлягають тарифікації (наприклад, більярд). Статус кожної позиції замовлення відображається кольоровим виділенням (позиція відкладена, відправлена на друк кухонного принтера, роздрукована, вилучена і т.д.), позиції замовлення групуються за номером виносу.

Графічний конфігуратор столів ресторанних залів забезпечує легкість навігації при відкритті столу. Спеціальні кольорові мітки відображають поточний стан кожного столу: стіл вільний, обслуговується зареєстрованим офіціантом, обслуговується іншим офіціантом, пов'язаний з поточним рахунком, зарезервований.
Кількість залів не обмежена, кожен із залів може бути пов'язаний з певними виробничими підрозділами (кухні, бари) для автоматичного вибору місця роздруківки кухонних / барних документів в залежності від того, в якому залі знаходиться стіл клієнта. Крім цього, кожному із залів можна присвоїти розмір відсотка за обслуговування, який буде автоматично нараховано на суму рахунку в залежності від обраного клієнтом залу.

Засіб управління замовленнями дозволяє офіціантові врахувати всі особливості приготування та виносу страв: - вказати кількість страв;
- задати порційність страви (вибрати із попередньо встановлених для страви значень);
- вибрати виробничий підрозділ, де має готуватися страва (якщо такий вибір передбачено конфігуратором);
- вказати форму приготування страви (вибрати із попередньо встановлених для даної страви текстових коментарів);
- вибрати добавку до страви (продукт або страву, що додатково буде списаний з виробничого підрозділу в товарному обліку);
- вказати порядковий номер виносу;
- встановити час виносу;
- розподілити замовлення по кожному гостеві столу;
- зареєструвати вагову порцію страви після зважування та багато іншого.

Роздруківка замовлень на кухню або бар містить докладне завдання на приготування страв, порядок їх винесення, інформацію про добавки і форми приготування. Добавками можуть бути як продукти, так і цілі страви - в будь-якому випадку добавки розкладаються до інгредієнтів і списуються з підрозділів товарного обліку. Пердбачено використування добавок із від'ємним значенням кількості. Це дозволяє корректно зареєструвати в товарному обіку добавки типу "Без лимону".

Цей документ офіціант може роздрукувати у будь-який момент виконання замовлення - наведена інформація допоможе офіціантові правильно розташувати страви на столі, показати клієнту попередню вартість замовлених страв (якщо він цього бажає). Фактично він замінює блокнот офіціанта і є дуже зручним у випадку передачі керування рахунком іншому офіціантові.

Зручний механізм поділу рахунку дозволяє виділити необхідні позиції в окремий субрахунок. Якщо страви реєструвалися на кожного гостя окремо - виділити будь-якого з них в окремий рахунок можна простим натисканням на одну кнопку. Кількість розбиття рахунків і субрахунків не обмежена, реєструється історія розбиття рахунку.

Якщо ресторан юридично являє собою спільну діяльність підприємств з різною формою оподаткування (наприклад, кухня - СПД, а бар - ТОВ), система автоматично розбиває рахунок за юрособам.

Фіскалізація такого рахунку буде здійснена у відповідності з фіскальними вимогами, що пред'являються законодавством до форм оподаткування - в даному прикладі фіскальний реєстратор роздрукує чек тільки для барної продукції.

"Рахунок касиру" - це документ, який офіціант передає на касу разом із грошима клієнта для фіскалізації рахунку. На своєму терміналі касир легко може знайти рахунок за його номером, номером столу або вибрати його із списку несплачених рахунків.

Альтернативний засіб фіскалізації рахунку - просте сканування штрих-коду замовлення. Такий засіб помітно прискорює роботу касира і зменшує витрати на придбання дорогих сенсорних терміналів - завдання фіскалізації вирішується простим світлодіодним сканером штрих-коду.

3 600 грн.