D2delivery
керування доставкою страв за адресою

Кофігурація об'єктів обліку системи доставки страв вбудована в загальний конфігуратор ситеми D2 у вигляді окремої гілки налаштувань. Адреси доставки можуть бути введені вручну, або експортовані з відкритих джерел (у базовій поставці системи присутнє всі адреси м. Києва). Менеджер системи групує адреси доставки по зонах, пов'язуючи їх з торговими точками - місцями виробництва замовлень. Завдяки такому підходу система автоматично запропонує оператору Call Сetnre відправити замовлення найближчим до адреси замовника виробництво.   
Меню доставки може не збігатися з меню локальної точки, де виконується замовлення, як по змісту, так і за цінами. Кожна страва доставки пов'язується з відповідною йому кухнею приготування.


Основним програмним модулем системи D2delivery є робоче місце оператора Call Centre. Приймаючи замовлення по телефону, оператор заповнює необхідні поля форми реєстрації заявки. Завдяки реєстрації повної історії обслуговування клієнтів доставки, багато полів заповнюються автоматично, знімаючи навантаження з оператора. Наприклад, опратору досить ввести тільки номер телефону клієнта, щоб отримати повні відомості про нього та призначити найбільш зручну точку виробництва замовлення. 
Оператору Call Centre надається можливість оперативно відстежувати всі етапи виконання замовлення. Ця інформація дозволяє оператору в будь-який момент достовірно відповістити на запитання клієнта про хід виконання його замовлення.   


Реєструючи замовлення, оператор Call Centre вибирає страви з окремого меню доставки, раніше сконфігурованого менеджером системи. Після остаточного узгодження з клієнтом змісту замовлення, його вартості, адреси доставки і т.п., оператор відправляє замовлення у найближче до адреси клієнта виробництво.